onsdag 11 mars 2009

Hej, jag och min syssling hade tänkt att på påsklovet ska vi göra såna här t-shirts som det står Johan Palm på, som den på bilden här ovan.Vi tänkte sälja dom till Johan-fans för 160kr, dom är i vuxenstorlekar för att dom ska vara ganska stora, så small och uppåt.Frakten kostar 26kr och själva tröjan kostar 70kr och färgen vi använder kostar ju också en del så därför tog vi 160kr, för att vi måste ju också tjäna lite på att göra det ;)Färgen vi använder är speciell t-shirt färg så den kommer att sitta ordentligt, kan även tvättas utan att färgen försvinner.Vill du ha en tröja så skicka ett PM på bdb så får du min msn eller om du redan har den så skriv där.Du får min adress och till den skickar du 160kr och en lapp där hela din adress står.Vi behöver pengarna senast 31 mars.Din tröja kommer vi att göra under påsklovet, vi kommer inte vara hemma då utan vi kommer träffas hos våran farmor och göra tröjorna där, därför är det viktigt att vi får pengarna innan vi åker dit.Tröjan skickas till dig på påsklovet, vecka 15, kanske vecka 16, det beror på hur många som vill ha, fler bilder finns som vi kan skicka på msn,johan---palm@live.se eller love-johan-palm@live.se .Den som skickar pengar först får sin tröja först.Är du intresserad skriv då ett PM till mig på bilddagboken( JohanPalmLoover @ bdb ) eller min syssling, ( Johan-Palm @ bdb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar